Karya Agung

BiLa HaTi MuLa BerBiCaRa....

Cinta Dan Hatiku....


Kini..baru aku sedar...
Bahawa kau bukan milikku..
Sekadar menjadi bayang hidupmu..
Yang tak bisa berdiri di sisimu..
Pedihnya hingga menusuk di kalbu...
Hingga tak mampu tuk aku bernafas walau sedetik pun...
Menangisi hatiku yang telah hilang bersamamu...
Jujur..aku terlalu rindukan dirimu..
Mengingatkan kenangan kita bersama..
Membuatkan hatiku pedih...
Hingga tak mampu tuk aku berhenti menangis walau sesaat pun...
Mana mungkin tuk aku melupakanmu..
Insan yang berjaya menakluki hatiku..
Yang membuatkan aku lupa siapa diriku...
Yang bukannya siapa-siapa bagimu..
Tidak adakah ruang di hatimu??
Tidak adakah rasa sayang padaku??
Tak ingatkah kau padaku??
Ingin sekali aku menjadi bayangmu..
Walaupun diriku bukannya letak di sisimu...
Namun.. itu hanya impian...
Yang tak mungkin tercapai...
Dan aku...
akan terus berada di sini...
Tanpa cinta dan hatiku yang telah pergi.......

0 comments:

Post a Comment